برگزاری کارگاه TPDP 2021

کارگاه Theory and Practice of Differential Privacy به عنوان بخشی از کنفرانس ICML 2021 در تاریخ اول مرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲:۳۰ بامداد (به وقت تهران) برگزار شد. دکتر Rachel Cummings از دانشگاه کلمبیا آمریکا و دکتر Gautam Kamath از دانشگاه واترلو کانادا ریاست این کارگاه را برعهده داشتند. این کارگاه از سال ۲۰۱۵ به عنوان بخشی از کنفرانس‌های مطرح کامپیوتری برگزار می‌گردد و در آن به بحث و تبادل نظر و ارائه پوستر در مورد وضعیت کنونی و چالش‌های پیش روی حریم خصوصی تفاضلی به منظور ارتباط هرچه بیش‌تر آن با صنعت پرداخته می‌شود.

یک بخش جذاب که به کارگاه امسال اضافه شده بود، جلسه‌ای با نام Junior-Senior mentoring بود که این امکان را برای پژوهشگران مبتدی فراهم می‌کرد تا در گروه‌های کوچک با پژوهشگران ارشد و اساتید فعال در زمینه حریم خصوصی تفاضلی مشاوره و تبادل نظر داشته باشند. در این بخش Gautam Kamath، Rachel Cummings، Kunal Talwar، Sasho Nikolov و Thomas Steinke به عنوان پژوهشگران و اساتید ارشد در گروه‌های ۵ نفره به راهنمایی علاقمندان این زمینه پرداختند.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبگاه کارگاه به آدرس https://tpdp.journalprivacyconfidentiality.org/2021 مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از محتوای این وب سایت، با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است.